The Mansion of Misfortune
TAPS investigates an Alabama mansion that was once home to high society gatherings as well as misery and misfortune. Satori Hawes and Cody DesBiens help dig up secrets from beyond the grave and bring peace to spirits seemingly in search of days long past.