The Verdict is In: Nano or T-Rex
In Montana, Clayton Phipps prepares to learn if his carnivore skeleton belongs to a T-Rex or the controversial nanotyrannus. Meanwhile in Wyoming, Mike Harris and Aaron Bolan race against the impending winter digging at a promising new site.