Million-Dollar Dino
Clayton Phipps continues his excavation of a rare, carnivorous dinosaur on his Montana ranch, while in Wyoming, Mike Harris and son Jake prepare to sell their prized T-Rex fossil and Aaron Bolan hunts for an Ankylosaurus.