Takeout: Funky Finds in 'da House
Guy Fieri video chats with four DDD alums who guide him on a trip to Flavortown. The off-the-hook recipes include a funky waffle from Syracuse, gourmet mac 'n' cheese from Cleveland and pork with an island twist straight out of Charlotte, NC.