Mom and Dad
Guy Fieri's hanging out at mom-and-pop spots, like a family-run Indian joint hooked up to a gas station in Logan, UT. He stops at a dumpling house in Vermont and a Denver landmark where Mom's cookin' up Caribbean-soul favorites.