Pasta! Pasta!
Kardea Brown makes an Italian meal for her pasta-loving friend. She starts with Homemade Pasta crafted by hand, whips up Carbonara sauce and Roasted Artichokes with Parmesan Breadcrumbs and serves creamy Panna Cotta topped with fresh berries for dessert.