Ribs and Pretzels and Tailgating!
Kardea Brown cooks up a storm for a proper tailgate at the high school stadium with her family and friends. She throws down St. Louis-Style Ribs, Beer Cheese and Soft Pretzel Bites, Collard and Red Cabbage Slaw and Momma Pat's Goodie Bars for dessert.