Big Game, Big Flavors
Kardea Brown invites her brothers and their kids over for the big game. The tailgating menu includes Surf and Turf Cheesesteaks, grilled Bratwursts with Caramelized Onions on Pretzel Buns and a Grilled S'mores Skillet for dessert.