A Garden Grows
Kardea Brown cooks up a fresh veggie and herb-inspired meal that includes Veggie Soul Rolls stuffed with collard greens, carrots, cabbage and rice. Plus, Kardea grills Lamb Chops with a Mint Pesto and makes a no-bake Carolina Mud Pie.