Winds of Misfortune
A series of questionable calls by Kris brings the Mistress to her breaking point. Mr. Gold takes a huge gamble by mining Cooper Gulch. Vernon acts on a hot prospecting tip. Emily's crew takes risky dives. Zeke's new girl is his gold luck charm on Tomcod.