Last Miner Standing
A key crew member abandons Kris as he tries to hold onto the Mistress. Shawn fights to retain his crown as the Gold King of Nome. Zeke and crew have a bro-down on the Havilah. Emily and Vernon’s crews vie for a strong, lucrative finish to the season.