Brave New World
Tigerlily's wedding day seems to be all about Adnan. Loren tells Faith he hasn't been monogamous—and has contracted an STI. Niles travels to Ghana. Brian hopes for a fresh start with Ingrid. Rayne and Chidi try to reconcile their different views.