Sound and the Fury
Rayne's temper flares at the market. Tigerlily and Adnan officially marry. Veah plans to bring her ex to meet her new boyfriend. Ingrid is overwhelmed by Brian's physical needs. Loren puts a ticking clock on his relationship.