X Equals Ben Plus 2
The Incursians blame Earth for the kidnapping of Emperor Milleus' daughter, Attea. Raff, the Emperor's right-hand man, recruits Kevin to help them recover Attea before the Emperor uses the Conquest Ray to destroy the Earth.