Ben 10 Returns Part 1
Ben's life take a turn when he is attacked by an alien and discovers Grandpa Max is missing. To find his grandpa, Ben teams up with his cousin, Gwen, his grandpa's partner, Magister, and even his former nemesis, Kevin 11.