Ferrari 308 GT4 Pt. 1
Mike Brewer has blown the budget out of the water with a 1974 Ferrari 308 GT4, needing double the cash to purchase and restore this iconic car. Edd China has his doubts that such a risky move is going to reap in the rewards.