Ben 10: Ben Gen 10
When Ben meets a young Generator Rex on the run from Providence, he must defeat Hex in order to save the world from a malfunctioning Omnitrix.
When Ben meets a young Generator Rex on the run from Providence, he must work through a series of misunderstandings and defeat Hex in order to save the world from a malfunctioning Omnitrix infecting the human population with alien DNA.