Mandy's Mind-Blowing Mainframe
When Sam and Glitterstar take an extra class at AIYA, they're shocked to see Mandy teaching, and even more surprised when they are sucked into her digital lesson! Now Clover and Alex must rescue them before they're trapped inside Mandy world forever.