Memories of Iraq
Matt recalls his two trips to Iraq, where he and Dr. Hoffinger gave much-needed medical aid to an Iraqi family's dwarf children. The story continues as Matt interacts with soldiers, dines with a Sheikh and receives an honorary commission from the US Army.