Driving Miss Molly
Upon turning 15, Molly focuses on getting her driver's permit. When a driving lesson from Jeremy ends with them running out of gas and a ride with Amy goes awry due to a near collision, Molly's driving career appears ill-fated. Will she pass the exam?