Tale of Two Knives
A med student is found pinned to her bedroom floor with a large knife. Suspicions turn to a disarmingly casual 911 caller. But when the caller's alibi checks out, Det Frank Dillard must employ his skills as an interrogator to hunt down a serial killer.