"Murder, Murder, Murder"
A Seattle woman is slain steps from an infamous homeless encampment known as "The Jungle". After navigating a set of false leads, Det. Cloyd Steiger connects her case to a pair of unsolved homicides, triggering a city-wide hunt for a serial killer.