Angel Food Cake
Zoë tastes her way through the Minnesota State Fair with her friend and fellow cookbook author, Jessie Sheehan. Inspired by their visit, Zoë makes an angel food cake covered in a cherry studded whipped cream and refreshing orange cream pops.