Icebox Cake
Zoë’s mom is in town during a Minnesota summer scorcher. To help them stay cool, Zoë makes an icebox cake with homemade chocolate wafers and caramel cream, and a refreshing no-bake British dessert called a posset topped with tropical fruit.