Boom-Ooh-Yatatatah
As Kim Philby flees to Moscow, his closest friend in Britan's MI6, Nicholas Elliott, faces an investigation from the Security Service (MI5): was he a traitor blinded by friendship, or did he outsmart Philby to serve British interests?