Something's a Ms./Slumbering With the Enemy
Miss Bellum has been acting very strangely lately, and she keeps showing up at crime scenes. Has she gone to the dark side, or is there another woman involved? Then, when the girls decide to have a slumber party, a villain decides to crash it.