Speed Demon/Mojo Jonesin'
The girls accidentally fly at the speed of light, and when they arrive back home, they realize that fifty years have passed. Later, when the children of Pokey Oaks become envious of the girls' superpowers, a mysterious figure offers them Chemical X.