Shrimp and Run
For Texas game wardens, the unexpected is part of the routine. In Calhoun County, Ben and Chelsea Bailey are out patrolling shrimp boats, but they didn't expect one to try to make a run for it. Also, Forrest Price responds to a roadside emergency.