Calm After the Storm
Game Warden Eddins helps a neighbor in need. Reneau responds to a call about a baby red-tailed hawk. Game Warden Richards attempts to serve an arrest warrant. Game Warden Startz patrols solo on the Guadalupe River. And wardens monitor the Rio Grande.