Cave Rescue
After school, Tee Zeng gets a video call from Gossip Boy, who claims to be in a scary cave. After a scream, the call is cut off. Worried that somethings happened to Gossip Boy, Tee Zeng, Min and Hiro Hao go to the cave to find him.