A Sock With Kung Fu
After a strange thunderstorm, Tee Zeng finds a talking sock at her mom's laundry. Kung Fu Sock claims to be a Kung Fu master from another world and when they work together something amazing happens -- Tee Zeng transforms into a super heroine.