Lowkey Feelin' Myself
Season Four Premiere. With Condola's guidance, Issa prepares for a mixer in her courtyard to pitch the block party to potential sponsors -- but tensions rise when they discover a mutual connection. Molly begins to develop unexpected feelings for Andrew.