Loving Couples
A doctor feels lonely because her husband is a work-obsessed surgeon. She begins an affair with a younger man.
A doctor feels lonely because her husband is a work-obsessed surgeon. She begins an affair with a younger man who is, in turn, involved with a young TV weather girl. The girl and the surgeon begin an affair of their own.