Meatball the Sleepwalker
Granny Pina is off for the weekend, and Meatball is so hungry he eats everything Granny left for the Buffycats! Meatball also starts sleepwalking, so his friends call Doctor Fisby for advice. Will they solve the sleepwalking mystery?