Santa’s Little Helper
Granny Pina is decorating the Christmas tree while the Buffycats are playing. Suddenly, Santa’s helper cat Glitter crash lands in the garden! The Buffycats will have to help him find all the gifts he lost and save Christmas for all the cats!