Panda-monium
The Zoo says goodbye to beloved pandas Bai-Yun and Xiao Liwu as mother and cub prepare to return to China. Tembo the retired "Hollywood" elephant tries traditional Chinese medicine for her arthritis. The Butterfly Jungle gets colored for the season.