New Day for an Old Tortoise
Hunter the koala is ready for a mate. Jaws the Galapagos tortoise isn't feeling well and the zoo staff works to bring him out of his shell. Plus, for the first time, the Safari Park has two baby giraffe calves that need to be hand-reared simultaneously.