You're Gonna Need To Ex-plain
At De'Andre's party, Elodie confronts his ex Rowan about their trip to Sanibel. Matt and Chelsea fall into old habits when they ignore Kenzie's planned day to go drink. Alex confides in Steve about the struggles that he and Caroline have been facing.