Great Ex-pectations
De'Andre's new girlfriend, Elodie, doesn't like that his ex, Rowan, is best friends with his mom. Amid tension with her husband, John, April leans on his ex-wife, Loren. Alex and Caroline have big news for Alex's ex-boyfriend, Stephen.