Alien Mouse/Droopyman/Abusement Park
Tom defends his spaceship against an alien mouse. Then, Droopyman and his partner Drippleboy combat the villainous Snorthog. Finally, Blast-Off Buzzard tracks Crazy Legs to an abandoned amusement park, which becomes an abusement park.