Cave Mouse/McWolfstein Returns/Destructive Construction
A teacher tells her class about the prehistoric nemeses, Tom the cat and Jerry the cave mouse. Then, mad scientist McWolfenstein returns with a bothersome monster. Finally, Blast-Off Buzzard chases a snake named Crazy Legs through a building site.