Ten Short Films About Wakko Warner; No Time For Love; The Boo Network
Pomme de Terre provides glimpses of Wakko's life. / A cuckoo bird learns the trials and tribulations of love. / When Chicken Boo becomes Director of Programming at the network, the ratings soar until they discover that he's a chicken.