Cutie and the Beast; Boo Happens; Noel
The Tazmanian Devil plays the Beast and Dot is Cutie. Chicken Boo relives the life of "Forrest Gump." Later, the Warners have fun with puns in an amusing musical number sung to the tune of the classic Christmas carol, "Noel."