Spirit in the Sky
Digger gets Daniel to attempt the first large-scale run of his innovative milk-based liquor recipe. Richard combines Digger's sea aging with his own award-winning recipe to attempt his best liquor yet. Mike and Jerry upgrade their backwoods column still.