Sweet Home Appalachia
Mark and Digger break the sound barrier finishing a run of straight rye for a Southern Rock customer. Richard makes a Big Easy classic for a demanding New Orleans chef. Jerry gets his shine groove back helping Mike reinvent a taste of the South.