Another Princess in the Palace
When Salo decides to organize a dinner show at the Hangar, Merlín's fiancée, Petra, seeks political asylum at the mansion. As Margarita helps Petra gain Delfina's acceptance, Yamila gets reinstated to her job, and Franco Frizenwalden arrives.