What We Want and What We Need
Amid mounting threats, a paranoid Delfina hires Germán to find out who is extorting her. Meanwhile, at the Hangar Soho pool, Zeki approaches Pipe, Romeo seeks advice from Otto, and Merlín connects with Daisy.