Step Van to Showstopper Part 2
Joe and the team continue transforming the '70s step van into a badass rolling billboard for a whiskey company. The body gets an extreme makeover, and Joe works on the van's artwork. A local customer stops by for some help on his 1950 Chevy pickup truck.