X-Frame Overhaul - '60 Impala Part 2
Joe gets to work on upgrades to his '60 Impala with a new frame and engine. Mandi selects a '49 Buick to sell to fund the build, and Uncle Bill helps to get it sale-ready. Then it's time for Joe and Mandi to check out the updated ride with its new stance!