Don't Be a Baby/Peltra/G.I.R.L. Squad
Being too young to watch an R-rated movie, Dexter tries to make Dee Dee and himself old. Then, when Peltra spots Monkey, she desires his fur. Finally, after watching a McBark presentation, Dee Dee and her friends decide to lick crime.